PATPAT
Bunlarda genelde 17 hp Antor(Lombardini’ nin yerlisi diyebiliriz) motor kullanılıyor. Bu motorlar bahçelerde sulama amacıyla kullanılan ses, emisyon vs. konusunda bir iddiası bulunmayan kaba, gürültülü ama sağlam motorlar. Bu araçların ön dingili genelde Jeep CJ5 çıkması arka dingil ise magirus, mitsubishi veya mazda gibi minibüslerin hurdalarından temin ediliyor. Bu konuda bir kısıtlama yok, usta neyi bulup neyi uydurabilirse kullanıyor. Şanzıman ise genelde Magiruslardan sökülme çıkma ZF’lerden kullanılıyor. Frenler dingillerin üzerinde zaten mevcut olup ana merkezde de başta magirus olmak üzere çeşitli alternatifler mevcut :) Her şey çıkma mı? En azından şasemiz değil, çünkü çıkması yok :) Şase yanyana koyulmuş iki NPU profilden oluşuyor, bunlar 40’a 80mm ebadında 6 mm kalınlığında profiller olduğundan, araçlar yüke çok dayanıklı oluyor. Makaslarsa traktör römorklarındaki çok katlı, ayrıca muavin destekli makaslar.
https://otohafiye.wordpress.com/.../patpat-nedir-patpat-teknik-ozellik-ve-.d
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder